Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A legújabb pletykák szerint a BMW az összkerékhajtásról is lemond, hogy alacsonyan tarthassa legkisebb szabadidő-autójának árát.
A kompakt SUV-k kategóriájában nem ritkák a kétkerék-hajtású modellváltozatok, de a BMW X sorozatában eddig nem fordult elő ilyen. A legtöbb hasonló méretű típus ugyanis fronthajtású alapokra épül, így az összkerékhajtás elhagyása az autó stabilitását nem befolyásolja jelentősen. A német gyártó viszont hagyományosan hátsókerék-hajtású alapokra építkezik - az X1-eshez például a 3-as sorozat padlólemezét használják - így a kis tapadás mellett jelentkező kitörési hajlam megfékezésére komoly elektronikus hajtásszabályozást kell majd bevetniük.
Valószínű, hogy, a hátsókerék-hajtású X1-esek az SDrive melléknevet kapják majd, és csak a kisebb teljesítményű, négyhengeres motorokkal készül ilyen egyszerűsített kivitel. A felhasználók nagy része - azok, akik szabadidő-autót vezetve sem térnek le az épített utakról - valószínűleg inkább a megoldás előnyeit érzik majd, hiszen a kétkerék-hajtás alacsonyabb fogyasztást, kisebb súlyt és belső ellenállást, és persze alacsonyabb árat eredményez.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!