Bmw: Itt van!

Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 750 fő
  • Képek - 428 db
  • Videók - 60 db
  • Blogbejegyzések - 28 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 318 db

Üdvözlettel,

BMW Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 750 fő
  • Képek - 428 db
  • Videók - 60 db
  • Blogbejegyzések - 28 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 318 db

Üdvözlettel,

BMW Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 750 fő
  • Képek - 428 db
  • Videók - 60 db
  • Blogbejegyzések - 28 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 318 db

Üdvözlettel,

BMW Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 750 fő
  • Képek - 428 db
  • Videók - 60 db
  • Blogbejegyzések - 28 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 318 db

Üdvözlettel,

BMW Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Hivatalosan is bemutatták az új Alpina B7-est. Bár a kiszivárgó információk jó része megállta a helyét, mégis van egy-két eltérés a valóságban. A motor a már említett 4.4 literes dupla turbós, melynek a töltő nyomását 1 bárra emelték, így 3000-es és 4750-es fordulatszám között 507 lóerő és 700 Nm a nyomaték szabadul el! 8 helyett 6 fokozatú ZF váltó kapcsolódik az erőforráshoz, melynek a vezérlő elektronikáját az Alpina mérnökei fejlesztették.

A B7 nem egy sportkocsi, hanem egy sportos limuzin, ezért a futómű még véletlen sem beton kemény, de jobb a kanyar stabilitása, és az utazási komfort továbbra is első osztályú!  

network.hu

Az Alpina továbbra sem híve a „teszkó tuning” megoldásoknak. Finoman visszafogott, ám hatékony légterelők, elől 30, hátul 15%-al csökkentik a felhajtóerőt. Így az Alpina B7 4,7 másodperc alatt van százon, és az elektronika 280-as tempónál avatkozik be a száguldásba.

 

 

Címkék: alpina b7 bmw luxus tunning zf

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

A bmw a király meg azis marad!!

Válasz

Zics Patrik üzente 15 éve

e nagyon jó klubb

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu