Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hivatalosan is bemutatták az új Alpina B7-est. Bár a kiszivárgó információk jó része megállta a helyét, mégis van egy-két eltérés a valóságban. A motor a már említett 4.4 literes dupla turbós, melynek a töltő nyomását 1 bárra emelték, így 3000-es és 4750-es fordulatszám között 507 lóerő és 700 Nm a nyomaték szabadul el! 8 helyett 6 fokozatú ZF váltó kapcsolódik az erőforráshoz, melynek a vezérlő elektronikáját az Alpina mérnökei fejlesztették.
A B7 nem egy sportkocsi, hanem egy sportos limuzin, ezért a futómű még véletlen sem beton kemény, de jobb a kanyar stabilitása, és az utazási komfort továbbra is első osztályú!
Az Alpina továbbra sem híve a „teszkó tuning” megoldásoknak. Finoman visszafogott, ám hatékony légterelők, elől 30, hátul 15%-al csökkentik a felhajtóerőt. Így az Alpina B7 4,7 másodperc alatt van százon, és az elektronika 280-as tempónál avatkozik be a száguldásba.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Az új Alpina B7
BeÃÂÃÂÃÂáldozzÃÂÃÂÃÂák a Concept CS-t!
V6-os kerül a következő BMW M3-asba?
Nincs mese, csak 550 paci!