Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Norbert Reithofer a BMW vezérigazgatója beszélt a német sajtónak a mega-city tervezetről, amely csak az elhatározás szintjén létezik.
Annyi derült ki, hogy az autó városi használatra lesz alkalmas, hasonlóan a Smarthoz, és kétféle motorral lesz elérhető: egy elektromos és egy belső égésű motor mozgatja majd, hogy hibrid lesz-e, azt szintén nem tudni.
A BMW az 1960-as évek közepe óta nem készített kisautókat saját néven, ám a jelenlegi helyzetben jól jönne egy ilyen modell. Üzleti szempontból megérné egy Smart-szerű kisautó elkészítése, hiszen Nyugat-Európában egyre több jómódú városi vásárlót vonzanak a kis méretű és fogyasztású autók.
A mega-city egyelőre nem több ködös tervnél, amelyről többet még a BMW szakemberei sem tudnak. Münchenben ugyanis igen elfoglaltak a fejlesztőmérnökök: nemcsak az aktuális kínálatot kell frissen tartaniuk, de néhány éven belül egész sor takarékos hibrid modellt kell elkészíteniük, így az új kisautó tervezésével csak 2012 után tudnak nagyobb intenzitással foglalkozni.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
V6-os kerül a következő BMW M3-asba?
Nincs mese, csak 550 paci!
Itt van!
Tovább erősíthető a BMW turbó motorja