Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Az Egyesült Államok utcai biztonságát szolgáló szervezet egy különös hibát fedezett fel a dupla kuplungos automata váltókkal felszerelt M3-as BMW-k esetében: vészfékezéskor a váltó hajlamos a kelleténél több fokozatot is hirtelen visszakapcsolni, így az erõforrás fordulatszáma felugorhat a leszabályozásba és akár a hátsó kerekek is leblokkolhatnak, ezt pedig még az okos menetstabilizáló elektronika is csak nehezen tudja uralma alatt tartani. A bajor gyártó egy visszahívási akció keretében, a váltóvezérlõ elektronika újraprogramozásával természetesen ingyen orvosolja a problémát
|
|
A legújabb pletykák szerint a BMW az összkerékhajtásról is lemond, hogy alacsonyan tarthassa legkisebb szabadidõ-autójának árát.
A kompakt SUV-k kategóriájában nem ritkák a kétkerék-hajtású modellváltozatok, de a BMW X sorozatában eddig nem fordult elõ ilyen. A legtöbb hasonló méretû típus ugyanis fronthajtású alapokra épül, így az összkerékhajtás elhagyása az autó stabilitását nem befolyásolja jelentõsen. A német gyártó viszont hagyományosan hátsókerék-hajtású alapokra építkezik - az X1-eshez például a 3-as sorozat padlólemezét használják - így a kis tapadás mellett jelentkezõ kitörési hajlam megfékezésére komoly elektronikus hajtásszabályozást kell majd bevetniük.
Stavidayy Stavidayy írta 1 napja a(z) WeissBet fórumtémában:
Néha szeretnék pihenni, és időt hasznosan egyszerre. Így ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu