Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nagyon úgy tűnik, hogy egy újabb hagyomány válik a múlt részévé a bajorok boszorkánykonyhájában. Ugyanis könnyen V elrendezésű, turbós erőforrások kerülhetnek, a 3-as széria M változataiba.
Ludwig Willisch, az M divízió igazgatója elmondta, hogy a V6-os egy vadonat új fejlesztés lesz, nem a 35i egy felhúzott változata. Bár a fejlesztés még annyira korai szakaszban van, hogy még nincs konkrét döntés a váltásról, de mivel a mostani 3-as szériát, csak 2013 környékén tervezik leváltani, így az új M széria megjelenése, sem várható 2014 előtt.
15 éve | Lengyel Tamás | 1 hozzászólás
Egy internetes oldalon számol vissza a bajor cég az X5 M és az X6 M leleplezéséig. De a szemfüles autós újságírók felfedeztek valami érdekeset!
BMW X6 M
A weboldalon mögött, magában a forráskódban turkálva, pár érdekes keresési kulcsra lehet bukkanni. Ebből kiderült, hogy V8-as ikerturbós motorokkal szereli az M Gmbh az X M modelleket. Ezentúl az Adaptive Drive, xDrive, és a HUD szavak is szerepelnak, ami annyit tesz, hogy szélvédőre vetített kijelző is lesz az erőgépben.
|
|
15 éve | Tóth Tibor | 2 hozzászólás
Hivatalosan is bemutatták az új Alpina B7-est. Bár a kiszivárgó információk jó része megállta a helyét, mégis van egy-két eltérés a valóságban. A motor a már említett 4.4 literes dupla turbós, melynek a töltő nyomását 1 bárra emelték, így 3000-es és 4750-es fordulatszám között 507 lóerő és 700 Nm a nyomaték szabadul el! 8 helyett 6 fokozatú ZF váltó kapcsolódik az erőforráshoz, melynek a vezérlő elektronikáját az Alpina mérnökei fejlesztették.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás