Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BMW Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BMW Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Megjelent a Nürburgringi tesztrõl egy hivatalos video, nincs mellébeszélés, a világ legnépszerûbb SUV-jából, lesz szupersport változat!
A motorja sem a már megszokott, agyondicsért egyébb M verziók V10-e, hanem a már ismert 4.4 V8 turbó, felpiszkált változata. Világválság ide vagy oda, ez is legalább 500 lóerõs lesz, és nyomatéka is a mozdonyéval vetekszik majd, kb. 700 Nm!
Az X5 M igencsak felismerhetõ lesz az utcán. Sokkal agresszívabb légterelõket, küszöböket, szoknyákat kap, lesz ültetett, szélesített futómû, úthengernyi kerekek, és dupla szögletes kipufogók.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
A müncheniek valamit nagyon tudnak. Míg az eladások zuhannak az utópiacon, addig több M-es modellt adnak el, míg bármikor.
Sõt, az M divízió a válság ellenére 2008 elsõ 11 hónapjában 50%-os növekedést produkált. A kék-fehér gyártó 22 340 darab sportkocsit értékesített, ami komoly eredmény. A sikerért elsõsorban az M3-as a felelõs: amióta kupé, szedán és kabrió kivitelben is kapható, megtöbbszörözõdött iránta a kereslet.
Persze nem minden fronton áll így a bajor cég.
|
|
15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
15 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Norbert Reithofer a BMW vezérigazgatója beszélt a német sajtónak a mega-city tervezetrõl, amely csak az elhatározás szintjén létezik.
Annyi derült ki, hogy az autó városi használatra lesz alkalmas, hasonlóan a Smarthoz, és kétféle motorral lesz elérhetõ: egy elektromos és egy belsõ égésû motor mozgatja majd, hogy hibrid lesz-e, azt szintén nem tudni.
A BMW az 1960-as évek közepe óta nem készített kisautókat saját néven, ám a jelenlegi helyzetben jól jönne egy ilyen modell.
15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Az Egyesült Államok utcai biztonságát szolgáló szervezet egy különös hibát fedezett fel a dupla kuplungos automata váltókkal felszerelt M3-as BMW-k esetében: vészfékezéskor a váltó hajlamos a kelleténél több fokozatot is hirtelen visszakapcsolni, így az erõforrás fordulatszáma felugorhat a leszabályozásba és akár a hátsó kerekek is leblokkolhatnak, ezt pedig még az okos menetstabilizáló elektronika is csak nehezen tudja uralma alatt tartani. A bajor gyártó egy visszahívási akció keretében, a váltóvezérlõ elektronika újraprogramozásával természetesen ingyen orvosolja a problémát
A legújabb pletykák szerint a BMW az összkerékhajtásról is lemond, hogy alacsonyan tarthassa legkisebb szabadidõ-autójának árát.
A kompakt SUV-k kategóriájában nem ritkák a kétkerék-hajtású modellváltozatok, de a BMW X sorozatában eddig nem fordult elõ ilyen. A legtöbb hasonló méretû típus ugyanis fronthajtású alapokra épül, így az összkerékhajtás elhagyása az autó stabilitását nem befolyásolja jelentõsen. A német gyártó viszont hagyományosan hátsókerék-hajtású alapokra építkezik - az X1-eshez például a 3-as sorozat padlólemezét használják - így a kis tapadás mellett jelentkezõ kitörési hajlam megfékezésére komoly elektronikus hajtásszabályozást kell majd bevetniük.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu